Fizinis pratimas didejimui. Akmenės rajono savivaldybės sveikatos biuras

Gydomieji pratimai su kaklo stuburo osteochondroze turėtų apimti laipsnišką krūvio didėjimą. Norint sušvelninti nuovargį ir išlaikyti raumenų elastingumą, buvo sukurti mankštos kompleksai.

Fizinis pratimas didejimui

Kad chondrozės gimnastika atneštų maksimalią naudą, svarbu ją atlikti laikantis visų rekomendacijų. Jie bus tokie: Sportuoti reikia reguliariai. Dėl nejudraus gyvenimo būdo raumenų audinys yra per daug įtemptas, padidėja tam tikrų diskų ir slankstelių apkrova, blogėja kraujotaka, progresuoja Fizinis pratimas didejimui pokyčiai.

Todėl svarbu, kad perkrautos stuburo vietos ilsėtųsi, o įtemptos - atsipalaiduotų. Tai ir yra skirta gimnastikai.

Geriausi gimdos kaklelio osteochondrozės pratimai, kuriuos galite atlikti namuose

Krauti rekomenduojama kelias dienas per dieną. Tai padidins efektyvumą. Sėdint rekomenduojama blaškytis mankštinantis kas 40 minučių.

Svarbu gerti daug skysčių. Tai paskatins toksinų pašalinimą iš organizmo, o tai pagerins raumenų audinio ir stuburo būklę.

Fizinis pratimas didejimui

Stebėkite savo laikyseną visą dieną. Chondrozės rizika yra žymiai didesnė žmonėms su kreiva nugara.

6 pagrindinės priežastys reguliariai daryti pritūpimus

Teisinga laikysena pagerina vietinius medžiagų apykaitos procesus, o tai leidžia pasiekti tolygų krūvio pasiskirstymą tarp slankstelių. Miegoti rekomenduojama ant nugaros ar ant šono. Šios pozos laikomos kuo fiziologiškesnėmis, nes jos padeda atsipalaiduoti raumenų audiniui ir pagerina kraujotaką. Sportas turi kontraindikacijų. Taigi, nerekomenduojama jų daryti esant skausmo sindromui.

Kineziterapija nėštumo laikotarpiu

Be to, 14 cm dydis nera pakankamas pagrindinių kontraindikacijų yra širdies ir kraujagyslių patologijos, ypač ūminėje fazėje, trauminiai raumenų ir kaulų sistemos sužalojimai, ūminės infekcijos, piktybiniai dariniai, ligos ir trauminiai nugaros smegenų pažeidimai, taip pat nėštumas.

Kai kurios kontraindikacijos yra santykinės.

Fizinis pratimas didejimui

Bet kokiu atveju, prieš pradedant užsiėmimus, rekomenduojama pasitarti su specialistu. Gimdos kaklelio chondrozės gimnastika Kaklo chondrozės pratimai padeda atkurti slankstelių, pečių, raumenų audinių judrumą.

Norint pagerinti būklę, rekomenduojama atlikti šiuos pratimus: Galva pasisuka ir pakrypsta. Pakreipiama ir pasukama naudojant sustojimą.

Fizinis pratimas didejimui

Jis formuojamas rankomis. Viena galūnė turi atsiremti į grindis, pakreipkite galvą rankos kryptimi.

Chondrozės pratimai: efektyvios gimnastikos namuose kompleksas

Laikykitės šios padėties, išlaikydami įtemptus kaklo raumenis. Fiksuokite 5—10 sekundžių, tada atsipalaiduokite. Jūs turite pabandyti smakru pasiekti bambą, tuo pačiu judindami ją krūtine.

Fizinis pratimas didejimui

Panašiai verta atsilenkti pakaušiu. Pakelkite galvą iš gulimos padėties.

Fizinis pratimas didejimui

Pakelkite veidą į viršų ir žiūrėkite į priekį. Šioje padėtyje turite užsiblokuoti 5—10 sekundžių. Panašūs judesiai atliekami iš padėties gulint.